värsta dagen på veckan

Jag hatar torsdagar!!
Den gör att det blir längre till fredagen och tills min pussgurka kommer hem =(

Idag efter allt trök fick vi lyssna på en kille som från början kommer ifrån Cuba, han hette Frank Molina och det var faktiskt jätteroligt att höra om hans liv.
Han flyttade till USA som åttaåring och bla bla :P jobbade på ett stort gym och tränade varje dag med han som var mr olympia innan Arnold.. och var hans personliga tränare ett tag.
Han träffade även Arnold när han kom dit första gången :)


Frank "medverkade" i två filmer också.. ensam hemma ett och nån mer. Han var bara med i
bakrunden men iaf :P



Öser ner snö, fick ta dessa skor som är 3 storlekar för stora med de fick vara så..


Kommentarer
Postat av: simone

Bättre än ingenting :D

2010-01-30 @ 10:32:47
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: jo dom är varma som sAAtan så jag ska inte klaga fast jag ser ut som en clown :D

2010-02-01 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0