050210 skola

Idag blev det inge idrott för det var rasrisk.. skotta av snön kanske??
så vi fick ha natur tidigare så jag hann med en tidig buss till Hassela :)


Hängde med Josefin hem en sväng, somnade till en film som pojken hennes valt :P sen vek jag 100 servetter till vinterlotten. Inte det roligaste jag gjort direkt. Sen käkade vi snabbt och stack och tränade.


Så skön fredag måste jag säga :D




eller om man bortser från att det såg ut såhär påmin säng när jag kom hem :P



sov gott efter att jag städat av det där

*


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Haaha jag vet hur de känns när man ska gå och lägga sig och så ligger det en massa skit på sängen.. haha not fun!

2010-02-08 @ 13:38:50
URL: http://littlemarilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0